Sunday, May 3, 2009


Tapi…Kawan-kawan,insan yang saya amat menyayangi ialah Saswini.walaupun dia tergolong dalam OKU,namun senyumnya menyentuh lubuk hati saya.Saya tersenyum didalam tangisan memikirkan susahnya dia berjuang untuk sama-sama menghirup udara dan menikmati keindahan alam ini..Sampai bilakah dia bersusah payah memulihkan kudrat dan tenaga di Pusat Spastik..Hati ini tersentuh beribu-ribu naluri keibuan dan entah tak terkira bila dia cuba bangun untuk mendapat secubit makanan atau mencapai mainan saya beli untuknya..Oh..begitulah dugaan yang saya tempuhi selama tujuh tahun.Namun saya bersyukur ada lagi insan yang lebih menderita daripada saya..Dianugerahkan anak istimewa adalah cabaran hebat dan menuntut kesabaran yang tinggi..sebagai seorang ibu saya telah ketepikan semua perasaan sedih,bersalah kecewa dan putus asa dan saya berusaha untuk memulihkan dia supaya dapat menjalani kehidupan sebagai seorang kanak-kanak normal..

No comments:

Post a Comment